✿♥✿چه غریبانه شکستم✿♥✿







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





✿باورکن تقصیرازمن نبود...✿

می خواهم عمرم رابادست های

مهربان تواندازه بگیرم

برگرد

باورکن تقصیرازمن نبود

من فقط می خواستم یک دل سیربرای تنهایی هایت گریه کنم

نمی دانستم گریه رادوست نداری

حالاهم هروقت بیایی

عزیزلحظه های تنهایی منی

اگربیایی من دلتنگی هایم رابهانه می کنم

توهم دوری کسانی که دورنیستند

درراهند,

رفته اندبرای تاریکی هایت

یه آسمان خورشید بیاورند

یادت باشدمن اینجا,

کنارهمین رؤیاهای زودگذر

به انتظارآمدن تو

خط های سفید جاده را می شمارم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مریم در 3 بعد از ظهر | |